webosik blog

Moje spojrzenie na IT

Warships

Platforma Technologia Data wydania
C/C++ DirectX 11 Styczeń 2017

Prosta gra w statki ze sztuczną inteligencją. Gra pisana w ramach projektu z przedmiotu Programowanie w API Graficznych na drugim semestrze studiów magisterskich.

W projekcie odpowiedzialny byłem za kwestie silnikowe, tzn utworzyłem osobną projekt z biblioteką, która opakowywała DirectX 11 oraz dodawała dodatkowe funkcjonalności.

W ramach biblioteki dodano:

  • główną pętle gry,
  • obsługę czasu zainspirowaną MonoGame,
  • import plików modeli *.obj,
  • obsługę audio,
  • obsługę kamer,
  • oświetlenie Phonga,
  • skybox,
  • system cząsteczkowy,
  • prosty logger

 

Do rozmieszczania statków wykorzytuje się STRZAŁKI KIERUNKOWE, CTRL to obrotu statku oraz SPACE do umieszczenie statku. Zestrzeliwanie statku następuje po wciśnięciu klawisza ENTER. Gra kończy się, gdy jeden z kapitanów zestrzeli wszystkie statki oponenta.

 

 

Link do repozytorium


Powrót do spisu gier