Moje spojrzenie na IT
Platforma | Technologia | Data wydania |
---|---|---|
C/C++ SDL | Czerwiec 2013 |
Pierwszy projekt studencki, tworzony na drugim semestrze w ramach przedmiotu Programowanie Obiektowe. Jest to pierwszy tak duży projekt oraz pierwszy projekt tworzony w grupie. Całość kody była tworzona przeze mnie, pozostali członkowie zespołu byli odpowiedzialni za pozostałe elementy jak grafika, audio, tworzenie etapów gry.
Postacią w grze poruszamy przy wykorzystaniu klawiatury:
Główny bohater znajduje w Internecie ofertę wakacyjną dzięki której może wygrać duże pieniądze. Wypełnia elektronicznie formularz i zgłasza się do programu przygodowo-naukowego. Ku jego zdziwieniu zostaje zakwalifikowany. Następnego dnia przyjeżdżają po niego organizatorzy i zawożą na wyspę odciętą od świata zewnętrznego. Dalsze losy głównego bohatera zależą od gracza.
Obiektowa wyspa to gra zręcznościowa. Celem gry jest przejście przez wyspę i dotarcie do mety. Po drodze gracz spotyka różnego rodzaju dzikie zwierzęta które są do niego wrogo nastawione. Na mapie znajdują się różne przedmioty które w zależności od typu dają różne bonusy. Od czasu do czasu bohater spotyka na swojej drodze tubylców który nie przepuszczą go dalej bez udzielenia prawidłowej odpowiedzi na pytanie które mu zadano.
Podczas przemierzania wyspy napotkać można na tubylców, którzy zadają graczowi pytanie. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa tubylec przepuszcza nas dalej. W przeciwnym wypadku odbiera nam jeden diament (ilość szans), jeśli ich nie posiadamy nasza rozgrywka dobiega końca a główny bohater zostaje uwięziony przez tubylców.
Poruszanie się po wyspie jest niebezpieczne, gdyż można napotkać agresywanie nastawione zwierzęta.